Dag 1 London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Polly Haveman - WaarBenJij.nu Dag 1 London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Polly Haveman - WaarBenJij.nu

Dag 1 London

Blijf op de hoogte en volg Polly

20 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo iedereen!
Vandaag zondag 20November ben ik aangekomen in London. Ik vloog samen met 5 andere meiden en bij aankomst werden wij opgewacht door een taxi. Deze meneer heeft ons zowat door heel London gereden, en ons om ste beurten afgezet bij ons gastgezin. (Wat een gezellige busreis). Ik werd als één na laatste afgezet bij mijn gast gezin, die bestaat uit een wat oudere mevrouw (Mrs Malik)
Eenmaal aangekomen liet ze mij haar huis zien en de kamer waar ik de komende twee weken overnacht. (wel leuk). Toen ik beneden kwam, kwam ik erachter dat er nog een meisje overnacht bij haar. Alleen zij is hier om te werken. Super leuk want ze bleek nog Nederlands te zijn ook!

Toen ik alles had uitgepakt nam Mrs Malik mij mee naar een telefoonwinkeltje(voor internet) en naar de bushalte. Wij zijn samen naar een halte gereden waar ook de Underground is (metro naar andere plekken in London). Eenmaal aangekomen, zei ze dat ze me wel weer zag bij het avond eten en is zij zelf naar huis gegaan. (oke?)
Na een half uurtje strompelen en kou kleumen was ik beland in de Starbucks, waar ik ook mijn uitgevallen telefoon kon opladen! Nadat ik hier dik twee uur had gezeten, kwamen Liz en Lisette mij opzoeken.Superleuk! Voor hun was het een half uurtje reizen. Gezellig eventjes paar winkels bekeken en gekletst, daarna moesten we al gauw naar huis om te eten.

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 November 2016

Weekend in London

22 November 2016

dag 3 London

22 November 2016

Dag 2 London

20 November 2016

Dag 1 London
Polly

Actief sinds 14 Nov. 2016
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 4141

Voorgaande reizen:

14 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: