Dag 2 London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Polly Haveman - WaarBenJij.nu Dag 2 London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Polly Haveman - WaarBenJij.nu

Dag 2 London

Door: Polly Haveman

Blijf op de hoogte en volg Polly

22 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!

vandaag was mijn tweede dag in London. Het is wel even wennen hier.
Wij zijn vandaag naar het South Thames College geweest voor de introductie. wat een aardige mensen daar! Een mevrouw liet ons de school zien, ik vond het een mooie school. Ook heeft ze ons haar nieuw producttlijn laten zien die zij binnenkort op de markt gaat zetten. wij waren eigenlijk haar proefpersonen ;D. 100% Biologisch.

Na school zijn wij naar het winkel centrum geweest en hebben daar 's avonds ook gezellig gegeten en cocktails gedronken!

dat was mijn dag, groetjesss

  • 22 November 2016 - 21:40

    Svanna Veltman :

    Hoi Polly,
    Wat leuk om je berichten te lezen!
    Fijn dat het daar goed met je gaat en dat jullie het gezellig hebben.
    Leuke foto ook.
    Veel plezier nog daar en ik kijk uit naar je volgende reisverslag.
    Hartelijke groet, mw. Veltman

  • 23 November 2016 - 00:48

    Pierre Noordmans:

    Good work Polly... next time a little bit of English would be nice.... I am happy to read and hear your experience in school is positive. Keep up the good work

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 November 2016

Weekend in London

22 November 2016

dag 3 London

22 November 2016

Dag 2 London

20 November 2016

Dag 1 London
Polly

Actief sinds 14 Nov. 2016
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 4133

Voorgaande reizen:

14 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: